Pokračovanie splneného sna Brusel-Londýn

2. května 2013 v 19:51
Neboli sme ubytovaní v rodinách ale v hoteloch takže po celodennom výlete v Bruseli sme sa pobrali do Francúzska na hotel. Šoféri sa točili milionkrát okolo hotela až sme si vybrali kufre z kufru autobusa, sprievodkyňa nám rozdala kartičky na otvorenie izby a išli sme s tými ťažkými kuframi po schodoch až do našej izby. Otvorili sme izbu a zrazu toto sme nečakali. Šok! To nebola izba ale komôrka. :D Menšiu izbu som ešte nevidela. V strede izby boli tieto postele. Ja som spala hore. Keď som tam večer išla spať, vždy som si tresla hlavu o stenu pretože bola blízko nado mnou:D. Ešte že tam bolo wi-fi tak sme boli na facebooku a jedli tyčinky s syrom:D. Nejak o 21:00 hod. sme mali na večeru párky. Inak ešte som aj zabudla že keď sme boli v Česku zastavili sme sa v Prahe-Černý Most na hodinku. Kukali sme obchodíky atď. O 4:45 sme mali budík pretože sme išli o 5:00 hod. ráno trajektom do Anglicka!! konečne!! V trajekte sa nám všetkým úplne točila hlava. Chodili sme ako opitý. :D:D. Boli tam samí Francúzi. Bolo tam veľa všeliakých obchodíkov, ale boli dosť drahé. Išli sme sa pozrieť aj na balkón ale keď som videla to búrlivé more, radšej sme išli hneď preč. Boli sme tam 1 hodinu a pol. Keď sme už boli skoro v Anglicku učiteľky nás zrátali a ešte sme išli na WC. Za mnou bola jedna angličanka ktorú tam nadúvalo. Keď som to videla rýchlo sme od nej s kamoškou išli preč a v tom momente sa povracala. Ešte predtým si sadla a povedala: ,,I forgot, help." Nechápala som čo odomňa chce. Keby som neodišla možno by aj mňa ovracala.. Fúj! Potom sa na mňa tak hrozne dívala:D a potom všetci do tej grcky šľapali, jednej tetke tam spadli okuliare:DD takže bola aj sranda. Ako sme dorazili išli sme do Greenwich. Ešte asi 20-minút sme išli autobusom. Vtom sme videli prvú telegónnu búdku:DD všetci jééé budka budka budka:D. Bol to neuveriteľný pocit. Celý deň sme chodili boli sme pri nultom poludníku atď. Večer sme išli do hotela v Londýne. Hotel bol už celkom v pohode trošku väčšia izba než tá vo Francúzsku ale tiež nič moc. Behali sme po chodbách:D. Izby sme mali na kódy, takže sme sa aj niekoľkokrát vymkli:D. Ráno sme tiež stavali dosť skoro. Celý deň sme tiež behali po meste boli sme v Tower of London, Tower Bridge, Miléniový most atď. Na druhý deň presne v stredu sme mali na pláne ísť na Windsor a Madamme Tussauds. To bol asi najlepší deň v celom týždni!! Windsor bol krásny ale potom to bolo ešte lepšie!! Madamme Tussauds!! Pri Windsorfe boli také malé suvenírové obchodíky, kúpila som si tam nejaké perá pre kamošky, magnetky, pravý anglický čaj. Pred Madamme Tussauds sme čakali asi 15 minút. Potom ešte vnútri sme čakali a bol tam výťah asi 10 báb sme sa vybrali tým výťahom či nás pustia, vyšli sme na 1.poschodie a tam bol nejaký SBS-kar ktorý sa nás opýtal koho sme skupina. Ani sme nestihli odpovedať a už nám len štikol 0 ,,downstairs!" :DD. A viezli sme sa znova dole. Konečne nás pustili a zrazu čo nevidím. Disko gula, riečka, samé farby, figuríny a skvelá hudbička ktorá hrala v každej miestnosti. Odfotili sme sa pri Jacobovi, Edwardovi z Twilighu, Jamesom Bondom, pri športovcoch, Lady Gage, Rihanny, Beyonce, a samozrejme mojej najkrajšie a najdokonalejšej láske Justinovi Bieberovi!!! Na druhý deň sme išli sa pozrieť na Big Ben, London Eye, Doubledeckerom a nááákupyyy na Oxford Street!! Nechce sa mi to tu už všetko písať pretože sa mi celý text vymazal -.-. Tak aspoň takto asi si viete predstaviť aké to bolo super!! :) ďakujem všetkým čo tam so mnou boli a určite odporúčam! Ak máte nejaké otázky--->do komentárov!! ;) Ďakujem že ste si tento text prečítali aj keď je taký dlhý.:)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.